Spindlar!

Spindlar är något som många inte gillar. Själv tycker jag väl att de är sådär, jag är inte livrädd, men å andra sidan vill jag inte att de ska springa över mig. På vår yttervägg på jobbet idag fanns en ganska stor, den största jag sett faktiskt. Visade den för en kollega på jobbet som kom cyklande....skulle jag kanske inte gjort, med facit i hand. Hon skrek så det hördes lång väg. Förlåt! 



Det finns saker som jag inte heller gillar. Men en sak som jag framför allt tänker på är falskhet och manipulativa människor. Att inte stå för det man säger, att låta andra ta skit för att man själv ska framstå som en dununge. Känns det verkligen bra? Fast det brukar väl ofta sluta med att verkligheten kommer ifatt. Det får man i alla fall hoppas! Sen har jag ju tidigare berättat att jag inte gilla maskar, deggmaskar!

Idag blev det grill på jobbet. Vi fick vara med och äta "flyttgröt" för det har omorganiserats en del. Så ut i rondellen på jobbet och körde igång grillen. Ja tänka sig, direkt efter tändvätskan sprutats på tändes det på, det tog sig!! Trodde inte jag, trodde att det var tvunget att det skulle dra in. Där ser man, man lär sig så länge man lever. Det blev råa korvar och brända korvar och så en hel del som blev lagom. De mesta gick åt. Mycket trevligt initiativ!

Fick lite bilder idag från min coach och goda vän, som visar hur trevligt vi hade det på Valborg. 




På väg till de andra  på soldäcket!


Många goda vänner samlades och fick grilla ner i trädgården istället för någon
brasa tillät inte brandmännen i år! Men det gjorde inget, vi fick grillat i alla fall.

Ha en fortsatt go måndag kväll!

Git 

Kommentarer
Postat av: Farmskan

Va tacksam nu!!!

2009-05-04 @ 21:57:21
URL: http://farmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0