Träning!

Hann inte skriva igår. Direkt efter jobbet (som fortfarande är galet mycket på), åkte vi ut till golfbanan. Maken skulle igen visa mig hur jag ska slå. Det gick sämre denna gång än förra. Det sänkte mitt humör en aning. Men min nya jacka och vante satt som ett smäck! 

Svettig och dan´åkte vi sen vidare till Viretad och tittade på sonen som spelade fotboll. Han höll 0:an den gossen. De vann då med 2-0. 

Frös som en lort hela matchen, även om det var riktigt kvavt ute, men tror att svetten torkade in efter hand som timmarna gick. Vrålhungrig var jag också, hade inte hunnit äta något. Räddningen blev en påse röda baby-ostar som jag hade fått med i farten hemifrån. Åt upp allihop....inte bra för magen med så mycket ost på en gång.


Mage med mycket ost i!
Tänk er hur det ska gå när man ska få ut osten?!
Ska inte göra om det.

Väl hemma igår var det sängdax direkt, efter en varm dusch.

Vaknade halv 7 i morse av att min jobbmobil ringde, kraxade fram något, hade liksom inte hunnit sjunga upp mig ännu.
Sen var det bara upp och fixa till sig och laga en god omelett till frukost. 

Ikväll är det inget inbokat, och det är så skönt. Beställde hem mat, bara för att  verkligen lata oss. I morgon är det dax för första utbildningstillfället i grönt kort. Hoppas det inte regnar som nu....

Ha en go kväll!

Git 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0