Vintertid!

Många funderingar nu på allt som händer runtikring. I bland  önskar man att man var utbildad beteendevetare, så kanske man hade haft en del svar gratis. Nu tar det lite längre tid att klura ut. Coaching står i fokus just nu på min lista och dagen idag.

Fick mycket gjort även efter jobbet, först hem och åt en mycket god helstekt kotlettrad med blomkålsmos och en gräddig brunsås, mycket gott. Därefter ner till Lindex (de tittar lite konstigt när man smiter in kl 17.50 och rafsar åt sig kläder och sen smiter in i omklädningsrummet) Hittade ett par byxor, en tröja och en packe kortsockor. Fast det var en klänning jag var ute efter till lördagens logdans, men det blir inte alltid som man tänkt.

Hem igen, bytte om till golfträningen. Det var jag, två herrar och fyra tonårskillar, nästa vecka blir vi två grupper, jag och de två herrarna i en. Det var sk itkallt blåste och regnade lite emellanåt. Vi var ute hela tiden, jag trodde vi skulle vara inne och ha teori, men det har pron samtidigt som vi praktiserar. Det är ju iof ett bra upplägg. Vi var mest på putting-banan. Det är inte så kul, tycker jag, jag vill ju smascha iväg bollarna så långt som möjligt och se hur långt jag kommer! Fast maken säger att det är de avgörande bollarna som sker på hur man gör putten... Ett nytt språk ingår också i träningen, tex. pitcha, det var nog bara det jag kom ihåg förresten. Undervisningsböcker och regler kommer på tisdag, sen har jag varje kväll räddad.

Grattis till chefen som tagit studenten, Hurra, hurra, hurra!

Sov gott!

Git 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för det och du... du gör ett gott jobb!

2009-05-28 @ 22:26:19
URL: http://farmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0