Åsfest!

75 år fyller i år Virestad IF, det firades igår på "Åsfesten". Stoffan som gjorde sånghäftet tyckte det var onödigt att ha med "r:et" i ordet årsfest, man uttalar ju ändå inte det? Kärriär samma som Jojje kanske - Las-Eik ha dunnknat...

Först lite fördrink med tilltug hemma hos tränaren med fru. 


Frun till höger.

Därefter begav vi oss till Aktivitetshuset för att fira alla spelare, årets spelare, årets flitmyra, årets gentleman mm mm. Lite bilder från prisutdelningen kommer här.



Kalle hade micken nästan hela kvällen, vi vet go vänner, får han tag i den, så slutar han inte prata, han fick en kommentar av en som fick låna den en stund, "den här micken är ju helt utsliten"! 



Lillsonen och Maggan fångade i en bugg!

Sen lovade jag lite bilder från torsdagskvällen när vi tackade av Birgit, här kommer några bilder:



Vilken stil de har damerna!!! Så elegant.



Linedans innan vi åkte hem och konstaterade, annu en kul fest! Tack alla för att ni bjuder så gott på er själva!

Nu blir det snart en film och...



Denna typ av popcorn, har jag inte sett i handeln på flera år, men nu såg jag den i en korg hos en kvinna som stod framför mig i kön. De finns!! Var ju bara tvungen att gå ur kön och hämta en påse, för att sen ställa mig sist i kön igen. 

Ha en underbar söndag kväll!

Git  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0