En himla bra dag!

Vaknade i morse och kände mig helt återställd. Så himla bra. Undrar vad det var som spökade i helgen, det var säkert Ullareds inköpsresa.

Startade dagen med ett stormöte av Farmskan, om månaden som gått. Fick sedan ett mail från vår HR avdelning om man vill ta sprutan mot svininfluensan, så kunde man nu anmäla sig så får vi ta den på företaget nästa vecka. Då bestämde jag mig på riktigt. Jag ska ta den. Som många andra har jag velat hit och dit.

Hade även ett möte med chefen som var jättebra! Så återigen, en mycket bra dag.

När jag kom hem efter jobbet hämtade jag min medicin som tant doktorn skrev ut igår. Gick helt smärtfritt på apoteket, ingen kö och inga som stod i kassan och diskuterade om hur, var och när de ska ta vilken medicin. Tycker alltid jag råkar ut för detta annars.

Maken hade lagat maten klar när jag kom därifrån. Sen kom systerdottern med hunden som ska vara här i morgon. Kul med en vovve här igen, det är ett tag sedan nu.

I morgon håller jag alla tummar och tår för M. Jag tänker på dig pojken min.

God kväll!

Git

Kommentarer
Postat av: Farmskan

Bli inte sjuk nu babe!!!

2009-11-17 @ 19:25:58
URL: http://farmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0