Igår Fars dag!

Mysigt med familjemiddag. Maken jobbade och kom hem vid 2 tiden. Sen kom resten också, gjorde en fläskfilé gryta med massor av vitlök (förkyldnings tider) det var mycket gott. En päronglass med vit chokladsås, maräng och pepparkakor till, jo jag fuskade nog lite. Det var ljuvligt gott. Pojkarna gav Far en riktigt omgång, en timmes massage hos Kraftkällan, Madelen Svensson. Denna gången får han gå själv, sist så gjorde vi det tillsammans, men min massör och jag pratade en massa, så maken kunden inte slappna av. Kan ju inte hjälpa att han inte ville missa vårt samtal.


Kraftkällan i Älmhult

Gick och la mig i vettig tid och vaknade kl 04.00 i morse!!! Det är inte sant, kunde inte somna om, visst är det hemskt, bara ligga och snurra och tänka att måste somna om, nu är jag jätte trött så det blir sängen tidigt.

Hela dagen har varit möten idag, uppföljning. Fått massor ny energi av alla möten.

Efter jobbet cyklade jag till apoteket i ett riktigt skitregn och blåst, paraplyt vek sig åt helt fel håll och jag höll på att blåsa in på IKEAs katalogbolag. Inne på apoteket jagade jag runt en kvinna som jobbade där, tänkte hon skulle få hjälpa mig i djungeln av alla muskelsalvor, höll på att ge upp och bara ta något i högen. Men då gled hon upp vid min sida och undrade om hon kunde hjälpa mig; ja, jag ska köpa en muskelsalva till mamma, men de finns så många att välja på? Jaha, visst äter din mamma Waran? (blodförtunning) Jo, det gör hon (hur kan dom veta allt?) Då kan du inte ge henne salva utan att stämma av med hennes läkare. Yeah right, ringer han direkt....!!  Nu lät jag allt lite bitter, det var meningen. 

På tv ikväll blir det Ullared!

Git

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0