IT-Geni?!

Idag har jag verkligen försökt få ihop en lista på jobbet, lyckades kanske, den hamnade i alla fall helt galet, det är då man måste överdriva sin okunskap i IT alldeles mest, för att få snabb hjälp. Har jag sagt att jag är otålig?
Det visade sig att det måste gå en nattkörning innan man ser resultatet, kommer att kasta mig över datorn i morgon, tänk, vips så funkar det som jag tänkt!

Efter jobbet var jag uppe hos mamma med kläder som min syster köpt tlll henne, hon provade och de passade. Hon blev verkligen glad över sina nya kläder. 

Sen har jag fått fnatt, på PEPPARKAKOR med blåmögelost på. Det är inte bra, av två anledningar, det är socker och mjöl i dem, och magen blir iiinte bra. 

Go kväll!

Git

ps. Pillan, visst var det väl du som var i på tv5/play, extramaterial från tisdagens shopping!! 

Kommentarer
Postat av: Blogg-Pilla

Det kunde det varit för jag mötte vd:n när jag kom in och såg direkt i hans ögon....

-jiippiiieee ännu en shopoholic (läs Rose-Marie)

Snart är det julefest med dopp:) är Kalle laddad?

Kram

2009-11-11 @ 20:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0