Konferans!

Varit iväg i Markaryd och inte haft datorn med mig. Även om jag hade haft det så hade jag inte haft någon kraft kvar att skriva. Det har varit fullt program från morgon till sena kväll. Däremellan mat och mat. Alla cheferna på jobbet var med. Framtid var det stora ämnet, strategier och HUR göra.

Ett och annat gott skratt blev det också, så klart. Tex. att en porslinstomte i éntren kan bli hur kul som helst. Måste ses och upplevas.

Kom hem lagom till himlen öppnade sig lämnade bilen på parkeringen och gick med resväska och mockastövlar i det piskande regnet. Kollade igenom räkningarna stoppade undan dom igen, sparar dom till i morgon.

Trodde någon skojade i morse när klockan väsnades över att det var dax att stiga upp. Jag hade ju precis lagt mig? Hade ett möte med nya gruppen i morse, en presentation av varandra väldigt kort. Spännande med nya människor, grupper nya arbetssätt! Nu kör vi snart!

Efter maten hemma ikväll gick jag in en sväng på IKEA skulle köpa tossor till helgen till mig och maken. Det blev också en röd morgonrock med luva till mannen, han kommer att se ut som en tompte i den, så söt! Lite annat smått och gott, några julklappar...det köpte jag förresten igår kväll också. Fick en önskelista med en massa www. adresser, lite ovanlig men ack så bekväm shopping efter en lång arbetsvecka. 

SNÖA Badrock

I morgon åker vi till Skogsgården i Killeberg, jag, Elin, Ingalill och Håkan. Nu ska vi försöka få ihop en bas att utgå ifrån. Vilka värderingar vi har, vad som är viktigt för mig resp. de andra. Ja, det blir en lång och spännande dag i morgon också.. 

Nu dax för att byta sängkläder därefter studsa ner i dom!

Gonatt!

Git

Kommentarer
Postat av: Farmskan

Hoppas ni hade en bra dag! Kram

2009-11-27 @ 22:13:54
URL: http://farmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0