Restaurang torka!

Vaknade tidigt, för tidigt för att vara lördag. kl 8. Tänkte att jag ligger och snosar en stund, tittade på klockan igen 10.00!! Oj, snosade nog lite för hårt. Men vad gör det.

Bestämt med Eva att vi skulle äta lunch tillsammans på Värdshuset. Så mysigt. När vi kommer dit är ALLA bord lediga, det var bara att vräka sig precis var vi ville. Slog oss ner och väntade på menyn...Insåg att vi måste beställa i kassan. Gick dit, - eh vi serverar ingen mat här på helgen...okey. Inte så konstigt att alla bord var lediga. Vi åker till Golfkrogen, bad dom kolla öppettiderna på nätet åt oss, måndag-fredag. Jahapp, då får det blir Sorello.

Det var helt ok det också, men det är inte många ställen att gå på. Snart eller ja till våren kanske, så hoppas jag att Thai-restaurangen mitt emot slår upp portarna. Idag har de rivit ner portarna och klippt häcken. Det såg riktigt farligt ut, en liten kvinna med en stor elektisk häck-sax, hon tittade på den som om hon aldrig sett nå't liknande, jag väntade bara på att snart ryker sladden på den. Tittade aldrig färdigt, men häcken är i alla fall nere nu.

Helgen är och förblir lugn, maken jobbar hela helgen. I morgon kommer pojkarna hem och firar far. Det blir mysigt hoppas mitt tips till dom blir uppskattat. 

Ha en fortsatt skön helg!

Git

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0