Förlovnings firande!

Efter jobbet idag bar det iväg till restaurangen, vår lille son förlovade sig och som de föräldrar vi är fick vi lov att bjuda dom på middag. Så fina ringar de köpt, jo, jag har sett dem innan för de har gjort de mindre - blev för små - fick förstora igen. Så några gånger är de allt omgjorda. Nu sitter dom som de ska.

 
Bild från smyckenet.se

Fick in Eva i datorn idag. Vi "skypade" och hittade videosamtal-knappen. Va häftigt, Eva fick släppa ner håret och jag hade inte hunnit få på mig ko-pyjamasen ännu. Det gäller att ha vårdad klädsel även framför datorn i framtiden. Jag som älskar mina gråa sammet-mys-byxor!

 

Att få med sonen på en frivillig bild är inte lätt, denna tog vi när vi skulle gå hem och de var inte med på det...

Nedan bild tog jag på honom i somras när vi var på Gotland, då vände han ryggen till, men bilden blev jätte fin ändå.



Stoffan vid havet i Visby sommaren 2009.

Visst är det fint? Längtar efter våren och sommaren. Jag gillar iof julen också. Tänk om jag skulle börja handla julklappar i tid något år, för omväxlings skull. Har ni några bra tips på vad man kan köpa är jag mycket tacksam. 

Go kväll!

Git


Kommentarer
Postat av: Farmskan

Visst blir man rörd när de förlovar sig... jag bölade som en gris (i vanlig ordning).

Kramar till dig

2009-10-21 @ 18:26:23
URL: http://farmskan.blogg.se/
Postat av: Blogg-Pilla

Men nu fattar jag ingenting, var det Stoffe som förlovade sig eller var det Mattias?

jag har lite tips till dig, vi tar det i bubbelpoolen. kram ses på fredag

2009-10-21 @ 19:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0