Modern och trendig!

Hade en sovmorgon som var riktigt skön idag. Det blåste så träden låg slickade längs gräset utanför, regnet kom uppifrån och nerifrån och även från tvärsen. Då är det skönt att dra på sig gråa plyschbyxor och bara vara.



Vi var ju på Väla igår, maken skulle köpa en jacka, men hittade ingen som passade. Jag däremot hittade lite smått o gott. 

Idag har jag blivit riktigt modern och trendig inom teknik. Store sonen fick hjälpa mig. Jag har numera blivit med Skype-telefoni. Har provat det också, pratade med min goda vän i Vietnamn. Det är ju fantastiskt vad smidigt och bra ljud, låter precis som i vanlig telefon, ingen fördröjning eller eko. Nu du vännen, kan vi prata enklare och framförallt oftare.



Som sagt, äldste sonen med flickvän kom till middagen i eftermiddag och hade kanelbullar med sig. Det är ju kanelbullens dag idag. 



Ha en fortsatt go söndagskväll!

Git 


Kommentarer
Postat av: BloggPilla

Nu vännen har jag kollat på länken du skickade, ser väl bra ut 2 dgr i Lubeck och bo på Scandic. Eller var det ngt annat jag skulle titta på? Men där är bara platser kvar på 2 datum så vi får nog komma till skott, Kram

2009-10-05 @ 18:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0