SMS puff!

Visst är han söt, Leif GW Persson. "-Eh, är det jag nu?" "då ska jag göra en SMS-puff..." 


Bilden hämtad från load2hear.se

Ni som känner mig vet ju att jag har en del fobier, bla är jag rädd för mörker, att någon gömmer sig där som jag inte kan se. Då är ju det bra att jag tittar på Efterlyst (missar aldrig ett avsnitt) så jag vet vilka jag ska hålla utkik efter. Funderar på att bli privatspanare....men hörde från en annan fan av programmet, som blivit privatspanare, att man bara får SMS att hålla utkik efter stulna bilar i mestadels Stockholmstrakten, där är jag inte så ofta då.

Vardagen på jobbet börjar så sakteligen att komma åter, vill nu blicka frammåt så sakteligen. Tiden har väldigt fort från det att vi fick beskedet om varsel på jobbet tills nu, fortfarande känns det lite overkligt, men klart att det blir påtagligt vissa stunder. Men som sagt full fart frammåt! Måste bara se till att energidepåerna är ordentligt påfyllda. Pilla, hade du några tips? Ge mej dom nu, jag är otålig det vet du!!



Sov gott!

Git

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0