Trött o åter trött!

Vaknade inatt av att jag var heltäppt i näsan och ena ögat rann, NEJ! jag vill inte bli förkyld, men nu var jag ju det. Gick upp och letade efter nässpray, hittade inget, fick i alla fall tag i näsdukar som var indränkta i mintlukt (tror jag fick dom av dig Eva). Somnade med vidöppen mun eftersom jag fortfarande inte kunde andas. Vaknade som vanligt vid 06.30 och var helt ren i näsan, kunde andas utan att ha vidöppen mun. Fantastiskt, undrar om jag drömde? 

Har därefter gått som i trans idag, en oförklarlig trötthet har hängt som en hängmatta över mig idag. Ringde till sjukhuset idag och fick tid redan i morgon, ska kolla upp varför jag har ont i magen. Dragit med det en vecka nu och är trött på att äta ipren hela tiden, fast mest vill jag nog få veta vad det beror på.

Snart ett av mina favoritprogram på tv: House.



God kväll!

Git  

Kommentarer
Postat av: Emely

Hoppas allt gick bra med lilla magen!! Kram

2009-10-07 @ 18:47:11
Postat av: Farmskan

Tur du inte hamnade hos den galne läkaren... Kram

2009-10-07 @ 19:35:40
URL: http://farmskan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men tuttan har du inte fått lära dig att man kan inte bota magont med ipren, ajabaja

Du vet du får ringa till syster Pilla om du inte mår bra så kan jag ordinera ngt

Nu blir receptet: Östervång, singstar, mat och dryck. Hur låter det? kram o du: var inte orolig vännen för varken det ena eller det andra

2009-10-09 @ 19:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0