Älmhultsdagarna!

Helgen har gått till Älmhultsdagarna. Så mycket folk ute, ALLA är ute och tidigare Älmhultsbor kommer hit och festar också denna helgen. Träffat på några tidigare vänner. Tittat på modevisning blandat med sångshow och Gulli o Elvis. Det var vår duktiga Johan Wirell som sjöng Elvis, en fantastisk sångröst, åsså kom då Gulli och översatt allt han sjöng "You are always in my mind..." = "du är alltid i mitt minne...".

Åt lite grillat från en serveringsvagn och satt sedan och spanade in allt folk som gick omkring, jag är lättroad.

Sen hem en runda och grillade, sen kom det några goda vänner och vi förberedde oss för utgång. Maken som desvärre ska jobba hela helgen, stannade hemma. Cyklade sedan iväg till Speak Easy, åldersgräns denna kväll 28+, så blandat med åldrar alltså. Mycket folk och fullt ös. Så då fick man sin motion denna helgen också.

Söndagen har varit avkopplande, har några böcker som jag känner att jag vill plöja igenom, det ärr ganska bra väder för det idag. Det blåser rejält och är kallt.

Ha en go söndagskväll

Git 

Kommentarer
Postat av: Eva, lchf-coach:)

hehe, nästan rätt - GULLI, inte Gunhild kram

2009-09-13 @ 20:54:57
Postat av: Anonym

Johan Wirell och inte Håkan. Inte många rätt på namnen=)

2009-09-15 @ 10:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0