Efterlysning!

Jag behöver energi!!! Den tog slut idag kl 15.45. Vi hade en mycket trevlig kväll igår med jobb gänget. Lagade mat tillsammans på kvällen inne på A-huset, sedan blev det tävlingar, tur att man inte är tävlingsmänniska!? 
Därefter vandrade vi hemmåt, Pillan o jag, då kom Ganf farande tillbaka, hon hade missat hämta ut nyckeln till lånelägenheten...behövde en säng. Så tre glad tjejer vandrade hem och somnade nog ganska nöjda alla tre.


"klappa händerna när du är riktigt glad"
 
kl. 05 vaknade jag av att maken skriker, Gittan hjälp mej! Jag har kramp i låret!! Av med mitt täcke, ner under hans för att hitta hans fot som ska tryckas uppåt...lugnt, somnade om en kvart. Samma sak hände igen, löste det med foten ytterliggare en gång. Försökte få han att inte skrika, vi har ju gäster i huset. Inte läge för tips till maken just då.

Även grannrummet hade aktiviteter under nattimmarna, Ganf försökte ta sig ut genom fönstret på andra våningen, genom att trycka på rutan. Undrar om hon har klaustrofobi? I sömnen? Lugn, det var ingen som hörde dig.
 
Uppe tidigt, toan var upptagen. Jag är ju inte van att dela badrummet med någon på morgonen, fick en prövning. Vi var faktiskt tre tjejer som fixade oss samtidigt. Gick ju utmärkt, en i duschen en på toa och en som sminkade sig, sen roterar vi! Vilket samarbete. 

Värdshuset nästa. Strategier och samsyn och värderingar luftades. Tycker det är så intressant och gillar hjärngympa och spännande att se vad framtiden har att erbjuda, dessutom är man med och påverkar, me like!

En middag på Sorello och sen hem och klädde på mig min ko-pyjamas och hällde mig i soffan, så trött i huvudet, thank God is Friday!


Framsidan på pyjamasen.

Vi ses i helgen, Älmhultsdagarna!

Git  
     

Kommentarer
Postat av: Blogg-Pilla

Tack för senast vännen, för sovplats, dusch och den gigantiska omeletten:) kram ses i morgon

2009-09-13 @ 10:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0