Energi, tack!

Jag behöver energi, tack! Vaknade trött som en räv i morse, hade inget att sätta på mig, fick stryka, trots att tiden var knapp i morse. Ösregnade ute, inget uppiggande alls. Massor med mail att gå igenom och det ramlade in nya hela tiden...Bara att bita ihop! Så slut på gnället.

Hade ett långt samtal med mamma...hon var lite ledsen idag, försökte peppa henne, gick sådär.

Lillsonen är i alla fall glad för hans flickvän gör praktik här i byn, och ska bo här under 5 veckor...

Hämtade ett paket idag på posten med stolsöverdrag provade genast, det såg inte klokt ut, som jag hängt ett skrynkligt lakan över stolarna, strök dom och började om, ser fortfrande inte klokt ut, tunna. Nä, det blir retur på det.

Sitter just nu och tittar på svenska Holywoodfruar, Jesus, Maria tjänar nu egna pengar på att styla hem, ja visst är programmet bara för mycket. Om någon från Usa frågar mig var jag kommer ifrån, så kommer jag att svara att jag är Dansk.


I dagens avsnitt har hon lite otur - eller har hon tur?

Snart dax och packa, åker till Stockholm i morgon kväll!

Ha en go kväll!

Git

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0