Kalas!

Inte bara farmskan som kalasar! Nä, nu var det vår tur. Maken fyller år idag, Hipp hipp hurra! Han fick allt han önskade sig. Det var väl bra!

Sönerna med sambo var här och åt middag. Och sen lite kaffe o LITE glass efter det. 

Slutade halv 5 så jag skulle hinna hem och förbereda lite innan.

På jobbet idag känner jag att jag gjorde lite här och lite där, blev lite av varje. Inte alls som planerat, men så blir det ibland. Flexibilitet och omprioriteringar blir det.

Förra månadens "smarties" vinnare (månadens glädjespridare), gav mig ett välbehövligt gapskratt idag. Det är inte alltid lätt när man blir bländad av solen och inte ser något när man kommer in, utifrån. Då blir det mörkt, väldigt mörkt...också helt plötsligt står det någon där, det kan blir lite otäckt.


Patrick Swayze - en av mina favoriter - dog idag. Det får bli en nostalgi kväll med filmen Dirty Dancing!

Nä nu är det kväller och förbereder därmed sänggång!

Git

ps. av med allt som är i ansiktet, linser , rengöra tänderna och på med pyjamasen, lägga i en marskin tvätt, hänga upp den andra, stryka det som är torrt, diska ur grytorna efter maten, se vad som hänt i världen idag. Sen är nog klockan för mycket igen.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0