Ryggmassage!

Var på massage igår, tänkte att nu fixar vi till det sista, har bara blivit bättre och bättre i ryggen sen jag var hos naprapaten förra veckan. Hon är stark i nyperna den där massören, jag var så öm och röd när jag var klar, idag har jag varit sämre igen. Kanske inte skulle rört upp det? Nu ska jag i alla fall inte gå på några veckor för att "vila" min rygg.

Jag fick någon konstig övning, som jag omöjligt får till. Jag ska lägga högerhanden under vänster lår, låta vänsterarmen dingla ner mot golvet, luta mig försiktigt frammåt vänster utan att ramla, när jag övade, ramlade jag i alla fall frammåt, platt fall. Ska prova lite försiktigt ikväll igen, i sängen så landar jag i alla fall mjukt.

Maken var på lasarettet för att ta prover och få förklarat för sig hur de ska ta bort njurstenen på honom. In kommer en läkare, bördig från Indien och säger;

- Hej, det var du som har problem med prostatan!
- Nej, säger maken, jag har njursten.
- Nej, du var ju här förra veckan och träffade mig, du har problem med prostatan!
- Nej, jag var inte här förra veckan och jag har inte problem med prostatan!!

Han tittade snabbt i sina papper, pep ut genom dörren, kom snart tillbaka med ny journal och säger, "NU har jag rätt papper med mig!"

Sen säger läkaren, vi måste skjuta dina stenar. Maken försöker skoja till det och säger -"använder ni hagelgevär då?", han tittar på honom och svarar, nej, det är laser.....

Tur för mannen i alla falla att han inte ska göra det i Ljungby där ovan läkare tjänstgör, de har inte de skjutvapen som krävs, så det blir i Växjö, men maken är inte ledsen för det!

Sonen har blivit snorig och ont i halsen, tog Ipren och vi håller tummarna att det stannar därvid.


Hittade en snygg säng på
frokeninredning.blogsome.com, häftigt att man kan ha den mitt på golvet, har inte tänkt i dom banorna...

Go kväll, nu det snart dax för Idol!!

Git 

Kommentarer
Postat av: Blogg-Pilla

sjukt snygg säng:)

2009-09-11 @ 07:47:34
Postat av: Eva, lchf-coach:)

sån säng - nähä du, inte du o maken med era (o)vanor! Föreslår att ni tar en med hängslen i så ni kan spänna fast er :)

kram

2009-09-11 @ 20:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0