C-vitamin kick!

Undrar om C-vitamin har den effekten att man blir piggare? Det sägs ju så i all reklam. Jag blev ordinerad att äta C-vitamin för att min motståndskraft ska stå emot en eventuell vattenkopps sjuka. Har tagit det i två dagar och kunde inte somna inatt, kl 01 var jag uppe och hittade Valerina natt (som jag köpte för att kunna sova på planet till Thailand) stod att man ska ta dem en timme innan sänggående, så jag tog dom och somnade kl 02. Är det på riktigt, eller blir det bara så för att det står så?

Skit samma, jag somnade och vaknade pigg i morse. Efter en dag på jobbet så hade jag lika mycket energi. Sydde upp ett par byxor som var för långa, monterade bort stolsdynorna, tog bort klädseln på sofforna och sen bort till Willys och köpte Vanish så det blir riktigt vitt. när jag stoppade dem i tvätten. Tog bort några små fläckar på mattan. Strök tvätten och lagade kycklinggryta. 

Åh, det är så härligt att känna denna energi, det är nog inte bara C-vitaminerna, det är säkert all energi som omger mig varje dag också, både hemma och på jobbet. Hoppas det håller i sig. Yngste sonen tycker att han känner sig bättre idag, det är skönt, även om det gör ont på honom.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0