En helt vanlig dag...

Förutom att det är fredag i morgon! Klart dagen blir vanlig ändå. Borde kanske ha tagit tvätten idag, den var helt tömd i tisdags när sonen kom hem med hela resväskan fylld med träningskläder och partykläder. Tog väl musten ur mig totalt så nu är tvättkorgen halvfull igen. Men "jag har ju hela helgen på mig"!

Näää men som jag låter bitter, ja e int bitter. Tycker bara det är trist att lägga sin energi på tvätt, putsa fönster osv. Vill istället spara den till promenader och annat håll-igång. Stegräknaren snurrar och på fredag ska vi skriva in våra steg i gruppen då kommer det att rassla till (vi har stegräknare på oss på jobbet och vårt lag ska vinna).

Helgen kommer snart och då ska jag vara barnvakt åt systersonens son, eller min systers barn-barn, ja ni fattar va? Då blir det barnvagns rally, stegdosan i byxlinningen sen kör vi Älmhult runt på 80 minuter, hinner kanske två varv på den tiden?

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0