Förvirrad!

Ja, en dag kan bestå av mycket. Idag har jobbet varit intressant, det är det ju för det mesta, men vissa dagar kan vara mer spännande än andra. Jag gillar utmaningar och analyserar gärna, det är precis det som jag fått öva på idag. Hjärnjympa - hur många steg får man lägga in på stegräknaren för det??

Efter denna spännande dag gjorde jag en jätte ride - Älmhult runt - gjorde inköp av både mat och kläder, därefter en jätterunda för att få upp stegräknarens verk. Det gjorde susen. Städning väntade sedan, riktigt kul! Nä, det har inte slagit över, men jag var hemma själv och kunde röja i min takt. Knäpp tyst i huset, ingen tv på. Då är jag effektiv. Tvättmarskinen på högsta nivå, golven tvättades, duschen skurades - jag mår bra idag! 

Samtidigt som detta sker så har jag möjlighet att reflektera på veckan som gått, på dagen som gått. Och kommit fram till: Jag är tacksam!

Härlig helg väntar! 

Kommentarer
Postat av: Elme

Vad gör du igentligen på ditt jobb ? har inte blivit klar över detta trots läsning av bloggen.

Bara en massa möten ??

2010-04-10 @ 13:54:31
Postat av: Styvis och Pappa

Ha ha... den där Elme kommentaren gillade jag. Kram och hej min kära Git! Ses på måndag

2010-04-10 @ 19:58:50
URL: http://farmskan.blogg.se/
Postat av: Farmskan

Ha ha... den där Elme kommentaren gillade jag. Ses på måndag min kära! Kram

2010-04-10 @ 20:01:03
URL: http://farmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0