Vårmarknad!

Idag var det dax för vår marknad i Älmhult. Smaka på det, visst är det härligt våååår marknad. I går bestämde jag mig för att cykla dit efter jobbet, lite vårblommor, rökt korv och kanske några gräddbullar.


Vårmarknaden i Älmhult (bild från
Älmhults Kommuns hemsida)

Istället hittade jag ett brev som jag skulle fylla i åt mamma, hade endast en dag på mig innan det skulle vara inlämnat på Kommunen. Så det blev det som fick fixas efter jobbet istället. Jag hann i alla fall cykla ner till torget och se när de packade ihop stånden.

Kvällen har varit lugn förutom att jag suttit i soffan och jagat bovar med Hasse Aro. Desvärre var jag inte till mycket hjälp ikväll.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0