Vilodag!

Helga den! Ja ett och annat kan jag ändå ta till mig från den heliga skriften, helga vilodagen. Helgen har annars varit så hektisk och konstig, så söndagen fick bli vila. Sov så länge att jag knappt kom ur sängen, ryggen protesterade att ligga horisontalt så många timmar.

Har ägnat några timmar åt att leta barstolar på nätet, har hittat men för dyra för en smålänning. Vet du någon som har dessa stående på vinden till ingen nytta så hör av er.

Klicka för att se nästa bild
Hittat två stycken av dessa på blocket, men jag vill ha fyra st.

Visst är de snygga. Dessa tillsammans med en runt stå bord, hade varit snygg i matrummet.

Lill sonen går omkring i en flanell pyjamas, för att inte skavet på utslagen ska bli så tuffa, men värst är värken säger han. Det är en inflammation i nervrötterna som orsakar smärtan vid bältros, sitter i ca två månader. Usch jag lider verkligen med honom. Jag får nog vara lite hönsmamma ett tag nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0