Workshop!

Idag har jag varit på en workshop i Växjö som heter Visionärt ledarskap. Mycket spännande och i tiden. Handlade mycket om värderingar, mina egna och hur man handskas med andras. Träffade också ett antal nya kontakter som har sina intressanta erfarenheter, som ofta är ganska likt de situationer och miljöer man själv befinner sig i. Men man får ändå andra vinklar på saker och ting.

Med ny energi och nya lärdomar och en del gamla kunskaper kom upp till hjärnkontoret igen.

På hemvägen svängde jag inom köpcentret för att leta efter en vårkappa. De var slut. SLUT! Hur kan de vara slut, när vinterjackorna inte ens har hamnat i vinterförvaring? Hur har folk kunnat komma på tanken att köpa en vårjacka mitt i vintern? Det är ju nu som våren kommer smygande. Jag fattar det inte.

Vad ska jag göra? Jag har snurrat runt på nätet, tittat bland mina "gamla" i klädgarderoben, men inte hittat någon där heller. Förra årets kappa/jacka, gillade jag inte av någon anledning, så den har jag skänt bort till en som letade efter just en sådan. Kul när den ändå kom till användning av en som ville ha just en sådan.

När jag kom hem skulle jag tanka bilen. Körde och letade efter bensinmack i Älmhult där man kan tanka Etanol. Det var inte det lättaste. Blev tvungen att ringa uthyraren och fråga vart jag skulle ta vägen. Efter att jag hade kört runt några gånger. Det fanns ett ställe, tur för jag var på väg att ge upp, lite trött och hade inte lust att ägna någon längre tid åt detta. Nu vill jag ha en stund i soffan innan det är dax att kliva upp.

Kommentarer
Postat av: Emely

Lilla svärmor!

Etanol finns på de flesta stationer. St1, Volvo och q8... För att nämna några! :) Kunde ringt oss... Vi har ju etanol! :)

kram

2010-04-27 @ 21:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0