Älmhultsdagarna!

Fredag kväll, jag och maken tog oss ner i centrum och åt av de tillfälliga matplatserna som var på besök på Älmhultsdagarna. Ett stort öl-tält på torget där en orkester spelade, många samlades där. Vi gick hem tidigt för det är makens jobbhelg.

Lördag, jag gjorde några futtiga försök att gå runt i centrum, men det hellregn som kom snabbare än blixtn, gjorde att jag tappade lusten att vandra omkring. Blev bara lite shopping.

Kvällen, förfest innan utgång till Speakeasy. Kul träffade några som jag inte träffat på ett tag. Hyfsat mycket folk ute, några bekanta ansikte som också var ute och vimmlade. Har i alla fall ont i vaderna, fulls ös på dansgolvet, härligt!



Idag har företaget familjesöndag, med Erik Sadee, men eftersom maken jobbar, gick vi inte dit, hörde att det var ca 2000 personer som ville lyssna på honom. Och så klart ta del av de andra aktivitererna som det bjöds på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0