Igång!

Andra dagen genomförd på jobbet åsså var man inne i det igen. Säljrapporten kom också igång idag, så nu är den som det ska. Tisdagar har jag fått för mig att de är jobbigare än andra dagar att stiga upp, men egentligen är det nog något jag bestämt mig för, så var det idag också. I morgon blir det något tidigare, ska med jobbet till Malmö och det blir en lång dag inkl. kvällsarbete, sen en tur på 17 mil hem. 

Maken har skämt bort mig idag, när jag kom hem på lunchen hade han middagen färdig! Pasta med vitlöksdoftande köttfärssås, det var gott. Fast nu är det jag som doftar vitlök, kanske inte lika gott för min omgivning. 

Ikväll blev det Allsång på skansen, årets sista. Det var ju inte bra...symfoniorkester, inte riktigt min stil. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0