Matprogram!

Undrar hur många matprogram det finns egentligen och det uppfinns nya hela tiden. Är det verkligen så många människor som frågar efter detta? Det är de snälla kockarna, arga kocken, slarviga, svettiga kocken hur många som helst.

Just nu så har jag tävlat i Fångarna på fortet. Vissa eller ganska många av cellerna, sitter jag och spänner mig och sträcker på mig, allt för att hjälpa dem att nå nyckeln, så ikväll slutade det med kramp i skinkan, tänk om jag får träningsvärk i ruumpaaan i morgon? Då får jag skämmas att jag är så dåligt tränad att jag inte ens klarar av att titta på tv utan att bli trött i någon kroppsdel.

Jag var faktiskt ute och power-walkade efter jobbet idag, hade Seal i öronen (en soulsångare) eftersom jag är lite skadad som tidigare instruktör på Friskis & Svettis, är det viktigt att gå i takt och hålla tempo. Seal är ju ingen sådan musik, så vad tänkte jag på. Riktigt ryckigt och bitvis alldeles för långa kliv för att försöka gå fort och samtidigt hålla takten. Fast jag vet, man kan stänga av musiken och bara trampa på ändå. Behöver nog fylla på med någon mer fartfylld musik.


Bästa låten - Stand by me...!!


Kommentarer
Postat av: Farmskan

Han är underbar men bästa låten är: LOVES DIVINE!!

2010-08-31 @ 18:35:30
URL: http://farmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0