Stockholom i bilder!

Nu har vi kommit hem från Stockholm, det känns ganska skönt. Har nu några dagar på mig att ställa om tiden till normal igen. Vila upp benen, som vi har gått. Men det har varit en skön vecka, denna också. Här kommer lite bilder som vi tog:


Landskamp Sverige - Skottland, hur mycket män i kjol som helst!


Repetionen inför Allsången, Magnus Carlsson, Charlotte Perelli, Ola Forsmo
och Anders Lundin, får reda på hur de ska stå och gå och gester.


Snett framför oss satt en van, stor ryggsäck med kaffe, liggunderlag dubbelt
viket att sitta på och med pausgymnastik emellanåt, vet inte om jag blir
imponerad eller förfärad, eller nej, vi har alla olika intressen bara.


Så var föreställningen igång, vi fick ståplats, mer än jag som fotar...
Övriga som var där och sjöng, Orup, Jerry Williams och Idol-Tove.


Söta apor på skansen!


Och mindre vackra... vad tänkte Gud på när han skapade denna bakdel?


På väg hem genom Gamla stan.


En matupplevelse utöver det vanliga får man på Koh Pangan, en Thai restaurang med
regnskog, åska och blixtrar överraskar mitt i en tugga.


Ture (turist) och Tora (jag) gjorde även en tur på slottet med utsikt över
regeringsbyggnaden.

Ja, det var en del av de bilder vi tog. Mycket lite shopping, men mycket promenader, mat, fika, god dryck.
Nu dax för det tråkigaste TVÄTTEN!!! 

Kommentarer
Postat av: Bor i Älmhult

Kul att läsa din reseberättelse från Stockholm : )

2010-08-14 @ 20:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0