Back in blogging!

Har varit lite upptagen och lat några dagar. Men nu är jag tillbaka. Har varit lite kymig i magen men nu tycker jag den har hittat tillbaka till sitt vanliga igen.
Jag var på SPA kväll hemma hos Pia en kväll, där det även såldes en massa bra och ha produkter. Jag hade bestämt mig för att inte köpa, inte köpa!! Men det gick åt pipan med det löftet till mig själv. På posten kommer det snart ett paket med lite gott och blandat. Jag avstod dock det stora paketet innehållande allt för att skönheten skulle träda fram, rengöringscremer, ögoncremer, vitaminer, fuktcrem ja jag vet inte allt, det låg i alla fall på över 4000:-. Då är det bättre att köpa en botox spruta, snabbare och effektivare. (nej, det blir inte det heller, är spruträdd)

Fredag kvällen blev lugn med god mat och Lets Dance. Birro åkte ut, gjorde absolut ingenting, han är tröttsam!
Lite shopping idag och varit inne på IKEA en runda. Kvällen blir också en lugn och fin. Maken jobbar denna helgen.

Lämnat tillbaka hunden till syster yster som kommit hem från thaijeland. Hon glömde sin jacka (hunden), hon är lite slarvig den där jycken. Gå ut utan jacka i detta kalla land? Hittade förresten raggsockarna som min mamma stickat till vår hund som numera är en vit ängel. Kanske ska ge bort dom till lilla Rutan som fryser om tassarna i denna kalla vinter.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0