Bar-häng!

Lite mycket att tänka på i veckan, att tankarna ibland inte går skriva ner. Då är det bättre att låta bli. Men en del delar jag med mig av. Bla har jag funderat på är det svårt att säga en sak och mena det, och sedan också skilja på sak och person. Det är väl ganska enkelt att säga, eller hur?

Ger vi den feedback vi vill? Frågar vi efter den feedback vi vill ha? Tar vi emot den som vi säger att vi klarar? 
Tre kluriga frågor. Eller inte.

Är det för ambitiöst att tro att det finns något gott hos alla? Är man för blåögd då? Vi föds alla lika, därefter formas vi av våra nära och kära tills vi själva av egen vilja och erfarenhet väljer att forma vårt eget liv. Det tror jag på och lever efter. Det mår jag bra.  

Träningen har denna veckan bestått av själslig vila, en form av rening av hjärna och viss mån hjärta. Det känns skönt. Men det får inte bli för ofta, vill inte ha träningsvärk av det eller bli beroende, men skönt att veta att det fungerar.

Avslutade det hela ikväll med ett "bar-häng" på Värdshuset. Ett gäng från jobbet, ett glas rött och lite nachos, inte helt fel.


Inte riktigt så ser ju baren ut, men ni kan ju ana...& drink!


Högt i tak, men akta så du inte slår i huvudet!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0