Förkyld i ögat!

Tycker inte om att vara förkyld. Huvudet är som en burk, som det skulle vara att vara instängd i en burk. Hör dunkelt och ser dubbelt. Förkyldningen går som en tunnel upp till höger öga och sipprar ut där. Linserna sitter inte där de ska därav. Får istället bära glasögon. De sitter ju inte direkt på hornhinnan, så det blir ett litet avståndsproblem. JA jag är jätte gnällig idag!!!





Har mest legat i soffan och sprutat otrivin allt vad jag har orkat. Tittat på OS repriser och som grädde på moset tittade jag på melodifestivalen. Konstaterar ännu en gång att det inte går tävla i musik. Och sen blanda in en komiker som ska leda programmet tillsammans med en som gör musik och också försöker dra en del inrepade skämt. Nej, det finns tack och lov andra kanaler att byta till. Nu gnällde jag igen.

Så fort näsan är ren och ögonen slutat rinna ska jag vara tillbaka till mitt vanliga jag. Allt är väl och klockan är Eeeet! 


Kommentarer
Postat av: Farmskan

Krya på dig vännen... förkylning är värre än barnafödande. Kram

2010-02-21 @ 10:45:45
URL: http://farmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0