Fotboll och kalas!

Idag är det ännu en dag för handeln att smöra sina händer för att vi konsumenter ska köpa alla dessa nallar med hjärtan, choklad med hjärtan, marmelad hjärtan, rosor och andra blommor med hjärtan, kakor, köttbullar och fläskkotletter, allt finns i modell hjärtan idag.

Men vi ska alltid kramas, varje dag finns det någon som behöver en kram, jag också. Så vi har väl alla kramas dag året om tycker jag.

Idag ställde jag klockan på en söndag, inte vanligt, men det har varit fotbolls turnering, Sjöforscup. De två målvakterna i Virestad fick spela varannan match, det blev 5 matcher för dom totalt, sonen stod 3 och häll 0:an. Då blev jag så klart stolt som en:



Första matchen var Virestad IF mot Mulles lag (Strömsborg), 0-0 i resultat, svettigt!!!

Vet inte vilka som tog hem hela klabbet, eftersom det var dax att dra vidare till upp till mamma för att förbereda hennes kalas, hon fyller år i morgon, men vi firar idag. Blommor och blader och bliver så glader.

Systern och maken var så klart också där, utvilade och solkyssta hemkomna från Kamala. Innebar att Rutan var lagom intresserad av mig idag. Knäpphund!

Ikväll blir det en titt på Köping. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0