Fungerar inte!

Igår när jag försökte gå in och blogga så blev det bara "time out", så ok då fick det bli så. Måndag morgon är inte min favorit morgon, ögonen sved och var supertrötta. Tog några timmar innan jag stretchat till mig i stolen och kände att pulsen var uppe i normalt arbetstempo.

Hade tänkt gå på Skivstångsjympa, men sen ringde maken och ville jag skulle göra en drive på affären istället (inte istället, men men) jaga runt mat och försöka komma ihåg vad jag skulle handla, skrev ju ingen lapp, vilket innebär att man får ränna runt i affären väldigt ostrukturerat, ni fattar jag vad jag menar va´? Har man en handlarlapp, tar man ju varorna i den ordningen som affären går i, avslutar med schampot vid kassan.

Åkte istället upp en sväng till Pillan i övernattningslägenheten, ett glas vin och lite mörk choklad och vi drömde oss bort till Karibien, jag får ju drömma och hon får ju åka!

Idag har det varit en ganska händelserik dag på jobbet. Det är alltid spännade med överraskningar, det är utmaningarna som gör'et. Med huvudet fullt efter jobbet, rusade jag ner till F&S som hade sitt pass redan 17.30. Mycket bensprattel, hopp och kanon musik. Jag blev en ny människa igen. Exakt vad jag behövde idag.

"om du möter en männsiska utan leende, ge henne ditt"


Kommentarer
Postat av: BloggPilla

Du är välkommen när du vill, kramen

2010-02-16 @ 20:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0