Kalas!

Idag fyller jag år. Barnen och Sambon kom. Jag bjöd på hämtmat, hade inga bra ideer och ingen lust att göra mat, ville bara mysa med familjen utan att stå i köket.

Fick jättefina plädar från IKEA som jag önskade mig. Väldigt cerisa. En färgklick. En massagebehandling, blommor. 

Efter maten blev det OS. Såg precis Anja Pärsson krascha! Usch vad det såg läskigt ut, jag är evigt tacksam att inte mina barn åker störtlopp! Jag var rent nervös och vågade inte titta när de spelade hockey när de var mindre. De åkte på varandra och for in i sargen. Nej, där håller inte mina nerver.

En fint lackad bil:



Lagom bil att shoppa runt i, visst?

Kommentarer
Postat av: Farmskan

Så GIT!!!

2010-02-17 @ 22:02:23
URL: http://farmskan.blogg.se/
Postat av: Eva, lchf-coach:)

Whow, vilken fin bil du fick av maken!! Han är ju för go den killen :-)

2010-02-18 @ 19:15:58
Postat av: BloggPilla

haha fanken vad fräckt

2010-02-19 @ 13:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0