Nyhetstorka!

Det händer absolut ingenting idag. Nyhetsuppläsarna har fullt upp med att rapportera om snökaoset, tur att dom har det, för det tar upp det mesta av nyhetssändingarna. Jag flyttar från höger till vänster sida i soffan, för att inte få liggsår. 

Min röriga boplats ser ut så här i helgen:



Och på bordet står en stor kopp med The, varför jag nu tror att The skulle vara bättre mot förkyldning? Men det är nog en gammal skröna, honungsvatten säger en del, men tvi, det tycker jag inte om. 
Näsdropparna så jag får luft är en välsignelse, tur att det finns mer på Willys om de tar slut.



Kli och snyt och nys. Blir så här:



Men det går över! 

Till sist kommer det en kul kommentar från en tjej som inte riktigt har koll på sina saker kommer här:

- Vet du nu var du har din kamera?
- Japp, jag ska bara hitta den först!

Inga ledsamheter där inte.   
   

Kommentarer
Postat av: En i Älmhult

Svininfluensan tro ?

2010-02-22 @ 21:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0