Pizza kväll!

Vi ska göra vår arbetsplats trevligare och en skönare plats att vistas på. En spann med massor av olika idéer på vad som kan göras, har vi ikväll gått igenom, tillsammans allihopa som vill-kunde-hade möjlighet att vara med. För att våra hungriga magar inte skulle skrika för mycket, bjöds det på Pizza, mmmm inte dumt. Tror nog att jag råkade få i mig även farmskans. 

Det var massor med förslag och det kommer nog att bli bra, ska bli riktigt skoj att få lite omgjort, det behövs, inte för att det är fult idag, men en uppfräschning och lite nya färger gör en alltid glad.

Sitter och slötittar på Bygglov, Willy, som är älskad och hatad av en del, jag tycker han är skitkul, han hade precis ett nytt namn för kontorsanställda = pennvässare. Hans sätt att säga det på är så kul.

Att leva är så häpnadsväckande att det lämnar mycket lite utrymme för andra sysselsättningar.
Emily Dickinson


Kommentarer
Postat av: Farmskan

Va!? Åt du min pizzabit!!!

2010-02-10 @ 21:31:37
URL: http://farmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0