Tillbaka på jobbet!

Nu är jag tillbaka på jobbet igen! Det är verkligen skönt att ha alla runt i kring sig igen. Sitta ensam hemma är inget för mig. Förkyldningen är bättre och ögonen har slutat rinna, så nu kan jag på med sminket igen. Fåfängd som jag är.

Nu ska jag bara bli helt frisk så jag kan återgå till min "hobby" som numera är Friskis & Svettis på kvällarna. Riktigt kul igen. 

Fick ett SMS idag om ett paket som hade kommit, kommer inte ihåg vad jag beställt, så det vara ju bara att snabbt köra ner och hämta och se vad det kan vara. 

Det var en svart kavaj - som var för stor och en klänning i mullvad, det var helt ok. En träningsväska och en skopåse. Kul grejer ?! Undrar vad jag tänkte på? En knallrosa skopåse!! Vad ska jag med den till?
Va gulligt att stoppa ner sina svettiga träningsskor i den, hala upp inför en grupp träningslystna människor, bara le mitt 46 åriga leende och säga käckt "Jag har köpt en ny skopåse, den är knallrosa".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0