Tvätt o åter tvätt!

Visst är det skönt att ha tvättproblem. Det känns ändå som ett i-lands bekymmer. Det är mycket tvätt i korgen, det är mycket tvätt som behöver strykas. (jag stryker det mesta utom underkläder)

Och tvättmarskinen tömmer inte vattnet, så jag får öppna ventilen tömma ut och det rinner ut på golvet, torka, sen sätta på enbart centrifugeringen igen, sen vänta ytterliggare 19 minuter som det tar (det finns en klocka som räknar ner tiden).

Sen har min mamma en full korg med tvätt, som vi har betalt hemtjänsten att sköta (det och några andra saker), de har inte varit där och tvättat på 3 veckor. Och jag har glömt att ringa dom och tjöta. Så det blir till att fixa hennes tvätt i helgen också. OM de inte får ändan ur vagnen och göra det i morgon när jag har kommit ihåg att ringa.

Maken jobbar i helgen, så jag har ju tid att fixa det.

Tja, med tanke på ovan problem, så mår jag väldigt bra just nu, alltså egentligen ingenting att gräma mig över.

I morgon är det gemensam frukost i multigruppen, då 4 medarbetare lånas ut 3 resp 6 månader. Kommer att sakna er och tycker att det är jätte kul att ni provar på andra saker inom jobbet. Lycka till allihopa!



   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0