Vilken show!

Det har varit världens show i min databurk på jobbet idag. Klurat och gjort statistik och klurat lite till, hämta siffror där och några där, åsså ska man få ihop det i slutet. Vissa stunder var jag inte kontaktbar.

Så när jag kom hem ikväll var jag taggad att gå till jympan! NOT! Maten hade maken fixat och jag var så trött i huvudet att jag bara gav upp. Jag stannar hemma, har bytt om till skotch rutiga flanellbyxor och en röd fleece tröja. Röd är ju inte min färg, har faktiskt inga kläder i denna färg, förutom myskläderna då. 

Det med färger på kläder är ju rätt spännande. Egentligen så använder man inte sig av de färger som man inte tycker att man passar i av helt naturliga skäl. De färger som en färganalytiker kommit fram till att jag ska ha är pastellfärger. Inte klara, inte svarta och inte vita. Tittar man in i min garderob är den mycket svart och vit. Men inte röd, orange, eller klargrön.


Men det är riktigt snygg med en röd klänning! Visst?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan prova hallonröd!

2010-02-02 @ 18:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0