Åh vad jag är stark!

I dag var jag världens starkaste Git. Bullade upp så mycket vikter på skivstången att jag en halvtimme in i passet skakade som ett asplöv. Får liksom inte in armarna mot kroppen, som är på helspänn. 

Fokus idag var en annan tjej på plats. Hon är liten och smal, men med en navel som ser ut som en halv chokladboll innanför tröjan. Jag känner inte henne, men lusten att dra upp tröjan en bit, för att bara få se hur den ser ut på riktigt. Vilka knäppa tankar man kan få när man tröttar ut sig så totalt. Tänk om jag hade gjort det? Undrar vad det är för brott? Nä, jag tänker inte testa, jag är en samlad och väldigt kontrollerad kvinna i mina bästa år, så gör man bara inte.

Lille sonen var hemma idag en väldigt kort stund. Kul å se honom, så man får krama och pussa lite på honom ibland. Inte populärt kan jag säga, men den chansen får man ta, inte fråga, bara gosa snabbt och när han minst anar det. 

Mamma har fått sin första massage idag, nackens utslitna muskler är inte mycket stretch i längre, hon tyckte om det, men blev väldigt trött efteråt, det stämmer ju, man blir lite matt och urlakad av det.

Nu blir det hopp in i duschen, har vilat färdigt i soffan nu.

Kommentarer
Postat av: Farmskan

Samlad och kontrollerad...

2010-01-25 @ 22:29:21
URL: http://farmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0