Att inte sitta för länge!

Idag har min kropp sagt ifrån att jag är otränad, har jag suttit för länge och när jag rest mig, nästan knäar jag. Helsefyr var det värker i benen.



Vaknade tidigt i morse, redan 04.45. somnade inte om. Men det känns ändå rätt ok. Det var helt grått ute, fuktigt och kyligt. Snön började sakta falla igen. Nu på kvällen öser det på ordentligt, börjar bli lite trött på vintern. Längtar efter värme och sol. Grillkvällar och bara ben o armar.

Och på tal om sommar och sol, fick vi idag bekräftelse på vår planerade semester i december! Lååångt dit, men den som väntar på något gott. Thailand, Phuket är bokat att fira nyår och några veckor till på. 

Men innan dess, det är många härliga dagar kvar. De ska jag ta vara på med blandad träning, softa i soffan på fritiden, träffa våra vännr, dricka o äta gott och mycket mer. På jobbet - där är vi i början på en ny resa, nya funktioner och arbetssätt - så spännande - nya människor. 2010 det närvarande året!


Kommentarer
Postat av: Farmskan

Imorgon blir det afrodans....

2010-01-20 @ 21:45:46
URL: http://farmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0