Filmtajm!

Gick upp tidigt för att vara en söndag. Gjorde en frukost buffé till oss, sonen tränade fotboll redan kl 8 i morse, så han åt säkert inget innan han stack. Lite köttbullar och ägg och annat gottit. Med minus 19,4 grader förstod jag att det skulle bli en kamp att få ut hunden på en runda, ja, så blev det också. Trots att hon hade sin fina jacka på sig. Finns det stövlar till hundar? Det är ju om tassarna hon fryser också. Maken tycker inte det är så konstigt att hundar fryser, han sa "vad tycker du själv, inte fasen går du ut barfota och sätter ner häcken i snön". Okey, men jag är ingen hund!!


Rutan, barfota med jacka på.

Sen blev det bio, snabba cash. Nej, det var ingen film jag gillar. Jag började läsa boken, men orkade inte igenom den. Filmen däremot trodde jag att den var bättre. Dessutom är ju bion här ingen hit. Dålig bildkvalité, ibland kändes det som en gammal stuntfilm, när det fladdrar svarta strimmor över bioduken. Ljudet var också dåligt, trodde först att jag  börjat höra dåligt, men sällskapet sa också att de inte kunde höra allt som sades. Så det är klart, förutsättningarna för en bra film, var ju inte de bästa.

Just nu endast minus 4 grader! Heja heja, termometerna är på väg åt rätt håll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0