Första dagen på jobbet!

Detta året 2010. Jag har nog varit totalt avkopplad från jobbet (förutom att jag har läst mail dagligen). Dockade i datorn och tryckte på ON, sen skulle jag in i den. Gick mindre bra, har inte en susning om vilket lösenord jag har. Fick gå till vår IT avdelning som hjälpte mig. 

Att stiga upp idag var som att försöka rubba en valross på stranden. Jag tittade på min nya väckarklocka i taket, sist visade den kl.03.02. och sen somnade jag och vaknade kl 06.00, kände mig nästan bakis när jag väl kom in i duschen. Orkade inte ens titta när jag duschade (det behöver man väl iof inte).

Men jag kom igen. Och bestämde mig för att gå till Friskis & Svettis ikväll, men när jag väl satte mig hemma i soffan, så kände jag att jag kommer inte upp härifrån för att ta mig till jympan. Men jag ska packa väskan och ta med till jobbet i morgon, så går jag in på A-huset och motionerar där istället.

Längtar efter värmen och solen nuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0