Nu är hon igång!

Japp, på fem dagar har det blivit 2 pass på Friskis & Svettis. Och det är riktigt kul igen! Förra torsdagen blev det stationsjympa 90 minuter. Efter att ha latat mig under ca 1 år tog jag i så jag nästan kräkte. Ja, jag hade både blodsmak och kräk känsla i munnen, lösgjorde mig från min egen kropp och lät den studsa, medans jag själv stod bredvid ett tag och vilade, den tanken hjälpte nog mig igenom det passeet.

Idag blev det "skivstång" 75 minuter, det passet som jag själv har varit instruktör på i många år...ställde mig nästan längst bak och tänkt, herregud tänk att jag stått längst fram! Pinsamt otränad drog vi igång, vips så var jag igång och ville bara mer och mer...

Nu gäller det att iiinte tappa gnistan bara. Så häng mä´vet ja.

Själv sitter jag nu mätt och tung i soffan och funderar på hur jag ska ta mig upp för trappen, därefter få upp armarna i luften igen (håret måste knådas). 

Det löser sig, kan bara ta lite längre tid. 

Som ni säkert märker så behöver jag allt stöd jag kan få, häng med, puscha mig! Jag vill verkligen inte tröttna. 

Kommentarer
Postat av: Farmskan

Åh... önskar jag hade din energi, vilja, styrka, karaktär. Kanske, kanske blir det lite träning på lunchen imorgon. Högoddsare...

2010-01-19 @ 18:42:12
URL: http://farmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0