Nyårsafton 2009/2010!

Inleddes med att förbereda maten, förbannade ostkrustader! Det gick åt flera ostar, ändå gick det åt pipsvängen. kl 16.00 fick jag bort till affären och köpa två ostar till, nu gick det bättre. Det tog 2,5 timmar innan jag fick ihop 12 st som gick att använda. Goda blev dom i alla fall. 

Gästerna kom och vi kopplade upp oss på skypen för att säga Gott Nytt till våra vänner som firar nere i Thailand. Med jävulshorn som blinkade (hade dom på sig då) blev det en skål. De hade också fått uppgiften att fixa bordsplaceringen till oss, gissa varför? Det blev 3 st, en för varje gång vi bytte maträtt, fast killarna skulle sitta kvar och tjejerna flyttades runt. Thomas missuppfattade det hela lite och trodde det var en tävling, så han sa efter första sittningen "Waow vilket lag vi är på denna sidan", tävlingsmänniska? Något!!

Efter 12-slaget flyttades sofforna och dansen drog igång i vardagsrummet, tjo vad det svänger.

kl.03.30 nöjda och glada gick vi sen och la oss, vi bestämde att vi skulle till golfbanan och åka pulka kl 11.00 nyårsdagen. Jag pälsade på mig allt jag orkade,  sen drog vi dit. Jaha, inte en människa där från gårdagens fest. Där stod maken och jag med varsen pulka i näven.

Lite bilder från gårdagens firande kommer här:











God Fortsättning!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0