Ostbrickan som glömdes!

Senilen har slagit till i helgen. Har jag bestämt mig för att koppla av till fullo så har jag. Ostbrickan som finns i kylskåpet står fortfarande orörd, glömde den i fredags kväll, glömde den även i går kväll. Och ikväll åt vi middag lite sent så då orkar jag inte.

Trots att det varit en helg utan några måsten hit och dit, har jag vilat precis så mycket jag vill. Har i natt sovit 11,5 timmar, det var nog 30 år sedan sist. Förmodligen behövde jag det, somnade redan i filmen i går kväll. Jag brukar vanligtvis inte somna framför tv:n utan brukar hinna i säng innan det händer. Men vaknade halv 2 i soffan och på tv:n visades då hockey, inte riktigt min favorit film. 

Varit ute och gått en runda, det var så skönt ute, var uppe en runda hos mamma. Hon har så ont i nacken, så i morgon ska hon få massage, hoppas verkligen det blir bättre. Köpte nyponsoppa och grädde på vägen hem. Mums, det var verkligen länge sedan jag åt det. Påminde om 1:a klass eller något sådant.

 

Lillsonen kom hem en snabb vända med tvätt - jo, han kan tvätta själv, men hann inte. Sen kom äldste sonen med sambo och vi åt kycklinggryta med rotfruktsgratäng.

Måndag i morgon, utvilad (konstigt va´) och redo för hela veckans program!

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0