Vad händer?

Idag har varit möte heeela dagen, det har i alla fall varit högt i tak! I morgon är det inga möten inplanerade än så länge. Då finns det kanske en chans att få undan en del på Göra-listan.

Skulle ha tränat, men känner mig som en belgien blue i benen. Skulle damsuga under sängen och knäade ner, min vad gav vika, shit vad ont det gjorde, ingen vanlig träningsvärk, utan mer som ett sendrag. Vill inte att det ska börja bråka innan jag ens kommit igång med träningen. Men det var säkert bara tillfälligt, annars får det bli simning, fast det är bland det tråkigaste jag vet, att simma fram och tillbaka. Dessutom simmar jag som en ny-permanentad tant. Kan inte knepet med att andas in och sen ut under vattnet, blir alltid fel. Resultatet blir en rejäl kallsup och vattnet forsar ut genom näsan. Visst känner ni igen det?

Lugn kväll, resten av huset städades idag. Skönt inför helgen. Som kommer att gå i lugnets tecken. Äta frukost länge och sent, kanske det tom blir brunch istället.

Måste bara berätta vad vädertjejen sa på tv innan:

"...och det blir minus grader och mulet i hela landet och kanske lite snö någonstans..."

Hoppas verkligen inte hon menar Sverige som någonstans, för nu räcker det.

Europakarta
Gissa vad snön kommer. Svaret finner du på tv1 i morgon kl. 19.55


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha ha... du är rolig du! Ses imorgon i det snöiga Älmhult!

2010-01-21 @ 21:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0