Väntan!

Global uppvärmning, känns väldigt avlägset. Mitt lugna jag, mitt otroliga tålamod, snart är det slut. Jag är så sant trött på kyla och snö. Vädergudarna finns dom inte heller? Huset är genomfruset. Kakelugnarna glöder allt vad de orkar. Lika som föregående dag, säger SMHI, fortsatt kyla i hela Sverige, mellan -5--15 grade i södra Sverige. Ja, jag vet, jag ska inte gnälla, det är I-landsproblem. Men att vara positiv angående detta. Näpp inte längre.

Hallen är full av smält snö, då dessutom gruset som suttit fast i sulan lossnar och sanden ligger kvar och glor ilsket när blötan torkat. Moppa, torka...

Jag vill ha 25 grade varmt, en båt ett glittrande hav och en luftmadrass att sola på. Lite mörk choklad och lite bubbel i det gjutna hålet på luftmadrassen. Lukten av en solbränd, saltstänkt hud, håret som inte går att kamma ut sitter i en knut för att inte skugga pannan och nacken. Dream on.

Lite bilder som jag fått av coatchen, sommarfest innomhus, då det regnade ute. Men solparasollerna bars in i huset för att få den rätta känslan trädgårdsmöblerna likaså. Vilken härlig sommar, trots vädret, det var nog bara den dagen som det regnade, eller?






Coachen kommer du ihåg vilket sommar det är?

Snart är det sommar igen, då kör vi!!!

Kommentarer
Postat av: Farmskan

Tack =)

2010-01-28 @ 21:25:21
URL: http://farmskan.blogg.se/
Postat av: Eva, lchf-coach:)

Git, tänk nu på att det faktiskt bara är 11 mån kvar till den dag du packat (lilla?) väskan för att åka till THAILAND!! Så det går åt rätt håll stumpan :) Festen - 7 juli 07, härliga minnen! Varm kram, Eva

2010-01-29 @ 19:15:22
Postat av: Eva, lchf-coach:)

försöker kommentera once more - tjurig bloggsida du har...

Git, blunda, blunda o tänk på att redan om precis idag 11 mån framåt står du m färdigpackad väska o med THAILAND som nästa resmål... och sen ligger du där i en solstol o doppar tårna i sanden o väntar på pedikyr o annat gött :) Sommarpartyt - 7 juli 2007.. härliga minnen... kram på dig

2010-01-29 @ 21:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0