Åhus!

Fortfarande inget modem i sikte, börjar bli irriterande. I-lands problem! Usch nu skäms jag nästan. Vi har ju det fantastisk bra. Såg precis ett inslag från Somalia, hemskt, de visade också världens största flyktingläger som ligger i Kenya, där är 300 000 flyktingar från Somalia, en del har varit där i nästan 20 år, nä jag klarar mig fint utan modem. Veckan har bjudit på besök i Tollarp hos pillan med familj, därifrån till Åhus för att möta upp Ekdahls, på restaurangen och samtidigt lyssna på Patrics Combo. Riktigt Goa killar vill jag lova. Får ni chansen att se dom så ta den, du blir inte besviken. Kom tillbaka runt midnatt, då blev det ett dopp i nordholms fina pool. Efter en god natt och färska frallor, åkte vi till Åhus strand och solade. Målningen av stolarna lider mot sitt slut, LIDER ja,det gör jag, bland det tråkigaste jag gjort. Jag skulle köpt färdiga vita istället, men jag bor i och kommer från Småland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0