Beställt!

Nu har jag beställt en ny telefon, jag ska bli modern. Iphone som det heter. Med appar och allt. Behöver nog lite hjälp när den kommer. Inte lätt i djungeln, men med vänner som hjälper en har nu valet  blivit av. Känns som det är lättare att köpa bil än telefon.

Vädret gör att de flesta nog ligger på stranden eller rättare sagt stå plats i havet. Jag har kl 12 i morgon en halv vecka kvar till semestern. Det känns mycket bra. Har fått undan allt som jag tänkt göra innan, även gjort lite till, överkurs. Men det är skönt att kunna ligga ett litet steg före när man kommer tillbaka. Tror jag ja, då har man väl halkat efter 4 veckor.

Ikväll blev det Allsång på Skansen, usch fy, det var inget bra idag, undantaget Darin då, men en världskändis som sjunger Zara Leander, aldrig sett eller hört talas om henne (fast jag är dålig på kändisnamn). Ett cowboyband som har haft samma scenkläder sedan de uppträdde för ett x-antal år sedan, Usch vad jag är neggig. Jag kunde bytt kanal, tänkte inte på det.

Igår var jag och klippte mig, min "gamla" frissa har så klart lååång semester, mammaledig. Så nu fick jag ringa runt efter en annan, bestämde mig för min klasskompis, måste ha någon som jag kan tjata på, gör si, gör inte så, stopp, sluta, nu är det bra! Men vi pratade om senaste klassfesten, vilka som var där och vilka som inte var där, så jag glömde bort mig. Men det blev rätt ok i alla fall, lite stödhår kanske jag skulle ha bett henne klippa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0